Poniżej prezentujemy szczegóły opublikowanego w Bazie Konkurencyjności dnia 27.05.2018 postępowania ofertowego, dotyczącego wyłonienia wykonawcy wynajmu specjalistycznej maszyny leśnej – harwestera wraz z serwisem technicznym i udostępnienia specjalistycznego warsztatu z wyposażeniem, na potrzeby przeprowadzenia zajęć praktycznych kursu operatora harwestera.
Aktualizacja z 06.06.2018
Wynik postępowania – Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena –
LASTECH Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Usług Leśnych
Piotrowo 37,
64-520 Obrzycko
data wpłynięcia oferty: 05-06-2018 r. godz. 9:05
Szczegóły postępowania – kliknij, aby przejść do szczegółów postępowania
Załączniki dotyczące postępowania (pliki do pobrania):
Zgodnie z opublikowanymi informacjami, termin składania ofert: 2018-06-05, godz.: 12.00 CEST
Postępowanie odbywa się w ramach trwającego projektu pt. „DREWNO – SUROWIEC DOSKONAŁY: Podniesienie kompetencji zawodowych osób dorosłych w sektorze leśnodrzewnym województwa warmińsko-mazurskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Uczestnicy szkolenia płacą tylko 10% wartości szkolenia. W szkoleniu mogą wziąć udział osoby dorosłe z województwa warmińsko-mazurskiego.
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 05-06-2018
Numer ogłoszenia
1114454
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu nr 1 stanowiący załącznik do zapytania ofertowego.
Oferta musi zawierać:
• dane oferenta;
• proponowaną cenę (opłatę) netto i brutto do poniesienia przez zamawiającego za wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia;
• podpis oferenta;
• wykaz usług świadczenia wynajmu maszyn leśnych na cele prowadzenia prac przy użyciu maszyn wielooperacyjnych przeznaczonych do pozyskiwania drewna (harwestera) wraz z obsługą techniczną (serwisem), zawierający co najmniej nazwę lub przedmiot wykonanej usługi, termin wykonania usługi, nazwę podmiotu, na rzecz którego wykonano usługę;
• oświadczenie Wykonawcy o braku powiązania kapitałowego i osobowego (opisanego w warunkach udziału) względem Zamawiającego.
Ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami należy przesłać do dnia 5 czerwca 2018 r., do godz.: 12.00 CEST, za pośrednictwem poczty elektronicznej, w formie skanu, na adres mailowy: biuro@forestcc.pl, w temacie wpisując: „Wynajem specjalistycznej maszyny leśnej – harwestera wraz z zapleczem technicznym i udostępnienie warsztatu z wyposażeniem na potrzeby przeprowadzenia „Kursu operatora harwestera”. Nie otwierać do 05.06.2018 r. do godz. 12.30 CEST”
Alternatywnie ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami można dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego – Forest Consulting Center Sp. z o.o., ul. J.H. Dąbrowskiego 75/56 w Poznaniu (w dniach i godzinach pracy biura, tj.: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek – godz. 9:00-17:00), do dnia 5 czerwca 2018 r., do godz.: 12.00 CEST, w zamkniętej kopercie opisanej: „Wynajem specjalistycznej maszyny leśnej – harwestera wraz z zapleczem technicznym i udostępnienie warsztatu z wyposażeniem na potrzeby przeprowadzenia „Kursu operatora harwestera”. Nie otwierać do 5.06.2018 r. do godz. 12.30 CEST”
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu nie będą uwzględnione w procesie wyboru oferenta.
Otwarcie i ocena ofert nastąpią w siedzibie Forest Consulting Center Sp. z o.o., ul. J.H. Dąbrowskiego 75/56, 61-523 Poznań dnia 05.06.2018 r. o godz. 12.30.
Ogłoszenie wyniku postępowania nastąpi niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
1. Wykonawca powinien dysponować profesjonalną maszyną leśną tj. harwesterem. Maszyna winna być w oryginalnym stanie, oryginalnie wyposażona w żuraw z głowicą do ścinki drzew i wszystkie niezbędne elementy wyposażenia, w pełni sprawna techniczne, z ważnymi i aktualnymi badaniami Urzędu Dozoru Technicznego.
2. Przez pojęcie „profesjonalna wielooperacyjna maszyna” Zamawiający rozumie maszynę leśną, która wykonuje kilka operacji pozyskania drewna w sposób sekwencyjny, tj. ścinka, okrzesywanie, posuw i pomiar, przerzynka i ułożenie surowca na szlaku zrywkowym.
3. Wykonawca powinien udostępnić harwester do pełnego wykorzystania przez Zamawiającego podczas 7 następujących po sobie bezpośrednio dni kalendarzowych, licząc od 15.06 do 21.06.2018 r. włącznie.Ze względu na ograniczoną liczbę dopuszczalnych znaków, pozostałe punkty przedmiotu zamówienia ( od nr 4 do nr 21 ) znajdują się w załączniku „Zapytanie ofertowe” na str. nr 1-3Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji umowy nastąpi od 14.06 do 21.06.2018 r. włącznie
Kary umowne:
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty każdorazowo kary umownej w wysokości 10 % wartości ceny (brutto). Za nienależyte wykonanie umowy uważa się przede wszystkim:
1. nieudostępnienie maszyny leśnej- harwestera wraz z zapleczem technicznym na potrzeby przeprowadzenia „Kursu operatora harwestera” w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
2. nieudostępnienie warsztatu z wyposażeniem na potrzeby przeprowadzenia „Kursu operatora harwestera” w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
3. niezapewnienie niezwłocznej pomocy serwisowej w przypadku awarii maszyny,
4. niezapewnienie niezakłóconej eksploatacji sprzętu (m.in. dostawa paliwa i części zamiennych)
Suma kar umownych, o których mowa powyżej, nie może przekroczyć 30% wartości ceny (brutto).
Zamawiający może dochodzić wartości szkody poniesionej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia przenoszącej wysokość kar umownych zastrzeżonych powyżej
Postanowienia dodatkowe i końcowe:
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2) Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia, o 25 % w stosunku do kwoty przewidzianej w budżecie projektowym zamawiającego.
3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferentowi, którego oferta nie zostanie wybrana, w szczególności w przypadku niespełnienia kryteriów wyboru, nieuzyskania wymaganej liczby punktów, zmiany warunków udzielenia zamówienia, anulowania postępowania/zamówienia lub nie zawarcia umowy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4) Wynagrodzenie Wykonawcy jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert,
6) Termin związania ofertą: 30 dni licząc od ostatniego dnia przeznaczonego na składanie ofert (tj. licząc od 5 czerwca 2018 r.).
7) Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
CPV: 70220000-9 (Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne)
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą wykazać się wykonaniem (lub być w trakcie wykonywania) – w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) przed upływem terminu składania ofert – co najmniej trzykrotnie, usługi udostępnienia maszyn leśnych na cele prowadzenia prac przy użyciu maszyn wielooperacyjnych przeznaczonych do pozyskiwania drewna wraz z bieżącą obsługą techniczną (serwisową), tj. usługi podobnej – a nie tylko tożsamej – do przedmiotu zamówienia.Ocena spełnienia powyższego warunku następuje poprzez przedstawienie przez Wykonawcę wykazu usług, o których mowa powyżej, zawierającego co najmniej nazwę lub przedmiot wykonanej usługi, termin wykonania usługi, nazwę podmiotu, na rzecz którego wykonano usługę.
Dodatkowe warunki
Powiązania kapitałowe i osobowe
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia powyższego warunku następuje poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o braku powyższego powiązania kapitałowego i osobowego z Zamawiającym
Warunki zmiany umowy
Określenie warunków istotnych zmian umowy
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy o realizację zamówienia w następujących przypadkach (przy czym wystarczy ziszczenie się tylko jednego z nich, nawet jeżeli przedmiot tego przypadku jest oceniany inaczej w przypadkach pozostałych):
1) zmiana ta będzie korzystniejsza dla Zamawiającego w porównaniu z warunkami proponowanymi w wygranej ofercie, tj.: wysokość kar umownych będzie wyższa; cena ulegnie zmniejszeniu (bez zmiany pozostałych okoliczności) – przy czym żadna z tych zmian umowy nie może powodować wzrostu ceny (co siłą rzeczy nie ma zastosowania do zmiany w postaci obniżenia ceny) – w zakresie adekwatnym do zmiany;
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy – w zakresie adekwatnym do zmiany;
3) nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT – Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie bez zmian;
4) nastąpi zmiana umowy o dofinansowanie łącząca Zamawiającego z Instytucją Zarządzającą lub zmiana wniosku o dofinansowanie lub jakakolwiek inna zmiana w zakresie ustaleń dokonanych pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Zarządzającą (np. w zakresie harmonogramu realizacji projektu) – w zakresie adekwatnym do zmiany;
5) konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia powstanie na skutek okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy lub Zamawiającego i których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania zapytania ofertowego – w zakresie terminu realizacji zamówienia;
6) Instytucja Zarządzająca wyrazi uprzednią zgodę na zmianę umowy z uwzględnieniem wszystkich okoliczności usprawiedliwiających zmianę – w zakresie adekwatnym do uzyskanej zgody.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
2) Wykaz usług wchodzących w zakres doświadczenia Wykonawcy – Zał. nr 2.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:Kryterium: Cena (opłata) brutto: 100%
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za wskazane kryterium: 100 pkt.Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
*Cena (opłata) brutto to cena (opłata) jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Opis sposobu przyznawania punktacji:
Kryterium wyboru: Cena (opłata) brutto
Ocena kryterium: Liczba punktów = (C min/ Cr) x 100
gdzie:
Cmin – cena (opłata) brutto oferty najtańszej
Cr – cena (opłata) brutto oferty rozpatrywanej
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy są podmiotem powiązanym
z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Jana Henryka Dąbrowskiego 75/56
60-523 Poznań
wielkopolskie , Poznań